Κοτοπουλακι γιουβέτσι με τριμμένο τυρί και μακαρόνια



Κοτόπουλο κοκκινιστό μ ελιές και μακαρόνια και τριμμένο τυρί
Υλικά :500 γραμ. μακαρόνια
Έξι μπουτάκια από κοτόπουλο
Δύο ξερά κρεμμύδια
Μία σκελίδα σκόρδο
Ένα κλωνάρι σέλερι
Λίγο κύμινο μισή κουταλιά
Μία κουταλιά γλυκιά πάπρικα
Τρεις κουταλιές τοματοπελτε
Ένα ποτήρι ξηρό κρασί
Ελαιόλαδο
Εκτέλεση : Λιώνω στο μπλέντερ τα
Κρεμμύδια σκόρδο και σέλερι
Ζεσταίνω το ελαιόλαδο
Και Σωταρω τα κρεμμύδια
Το σκόρδο και το σέλερι
Ρίχνω τα μπουτακια και
Σβήνω με κρασί προσθέτω
Τα μπαχαρικά μου και
Προσθέτω νερό ώστε να
σκέπασω τα υλικά μου
Βράζω 1 με 1,5 ώρα
Σε μια άλλη κατσαρόλα
Βράζω τα μακαρόνια μου
Κόβω τις ελιές μου
Κομματάκια
Βάζω Σε ένα πήλινο
Γιουβέτσι το κοτοπουλάκι
Με ζουμί και τις πράσινες
Ελιές και τα μακαρόνια
Τρίβω το αγαπημένο μου
Τυρί και σερβίρω με το
Γιουβετσακι . Καλή όρεξη !

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις